Friday 28 March 2008

Testvérek



A Magyar Scrapbook Közösség legutóbbi gyorskörös kihívására készített oldalam. Scrapliftelni kellett: ez magyarul azt jelenti, hogy kiválasztunk egy nekünk tetsző oldalt és azt próbáljuk lemásolni, persze új elemeket is belevihetünk.

Néhány hónapja járatom a Scrapgirls hírlevelét, amit mindig el is olvasok (kb 20 hírlevelem érkezik naponta és nem mindegyik ilyen kiváltságos.) Nagyon szeretem, mert mindig vannak benne szinvonalas, csodálnivaló oldalak, Photoshop trükkök, és érdekes szép gondolatok, igényes freebie-k is. Az általam példának választott összeállítás is az egyik ilyen levélben érkezett Erika Hite: Dreams c. alkotása.
Minden formai elemet átvettem, persze lehetőségeimhez mérten.

A középpontban álló gyerekekről készült fotóhoz igazítottam a színeket és minden egyes elemet átalakítottam, átszíneztem. Pld csak a háttérpapír 5 db összetevőből áll, amit különféle trükkökkel mostam egybe, melyek közül az egyiket épp az aktuális hirlevélből tanultam. :-)

Leírom a hozzávalókat, bár némelyikre talán a mamája sem ismerne rá :-))

A háttérhez Shabby Princess: Promise Collection 2 db, Stephanie: Shabby Spring 1 papírját és Happyscrap: Rainbow (:-)) készletéből egy tag-et használtam fel

A kép alatti doodle Tinette munkája (amit alaposan szétszabdaltam és textúráztam)

A virágok MirkaK - Netted flowers, Happyscrap - Rainbow, és Pelin - Believe készleteiből ,a levelek pedig Krystals - Leaf készleteiből származnak. (Remélem hogy senkit nem hagytam ki)

A végeredmény tőlem egészen szokatlan lett de szerintem nagyon jó az eddigi munkáimhoz viszonyítva (mert ilyenkor már nem hasonlítgatom ahhoz az profi oldalhoz, amiről másoltam, nehogy elmenjen az önbizalmam :-))).

És még egy fontos jellemző: imádtam elkészíteni. Mert "nem az úticél a fontos, hanem az utazás maga"

1 comment:

krisssz said...

Brühühü, már kétszer beírtam, és nem látom, hogy megjelenne. Szóval csak dicsértem a scrap-ed, nekem sokkal jobban tetszik, mint amiről liftelted:)