Monday 19 January 2009

Frankó blog díj :-))



Didótól kaptam :-)
5 dolog ami nélkül nem tudok létezni:

Ami nélkül egészen komolyan nem:
1. a családom
És amitől a boldogságom függ:
2. scrapbook (részemmé vált)
3. internet (a rengeteg információ miatt)
4. kávé (sajnos egyre növekvő mennyiségben)
5. szabadság (néhány óra hogy magam lehessek)

Megint formabontó leszek. A frankó díjat blogdizájn alapján osztanám ki:

1. Didó - Olyan mintha a legmenőbb grafikai stúdióból került volna ki, csak tátom a szám napról napra, hogy mindig tud valami újat mutatni.
2. Kolibri - Két éve a Scrapbook Flair honlapján láttam a képeit először, akkor meg voltam győződve róla hogy a képszerkesztés minimum a szakmája. Aztán kiderült hogy őstehetség, (és művész) A blogja pedig éppolyan csillogó és üdítő, mint ő maga.
3. Szunyó - A profi. Nagyon tetszik a megújult oldala magyarul és most már angolul is! Szeretek ott időzni. :-)
4. Kuznyec - Aki valami döbbenetes ütemben lesz egyre jobb és jobb, nemcsak képszerkesztésben, hanem írásban is. A mostanában látható színes, csillogó fantasy oldalai pedig új oldalát mutatják meg személyiségének. Nagyon kellemes a szolid, mindig aktuális "öltözéke" az oldalának.
5. Linsey - A tündér. Csodálom a műveit. A kis baglyos biléta, amit kaptam Tőle, most is itt figyel a lámpámon. Mindig kedvet kapok tőle az alkotáshoz. Az új blogruhája pedig fantasztikus jó lett :-)

Nem is tudom mi a játék lényege: staféta a függőségekről, vagy pedig a kedvenc blogokról. Nagyon nehéz választani, mert mindet nagyon szeretem, ezért gondoltam, hogy csavarok egy kicsit rajta.
Úgyhogy vigyétek, ha szeretnétek. :-)

3 comments:

todido said...

úgy látom újat teremtettem a frankóval:) annyira aranyos vagy a szavaiddal:) puszi!!!!!!!!!!

Kuznyec said...

Köszia díjat és a szép szavakat is! Nagyon jól esett ám, amiket írtál! Köszikösziköszi!

Szunyo said...

:)) Köszönöm a szavaidat, de kicsit (?) túloztál! :DD