Monday 26 January 2009

Fotókönyv


Egy régebbi bejegyzésemben írtam a fotókönyvről, amit szüleim kaptak tőlünk karácsonyi ajándékként. Most egy újabb oldalt mutatok belőle. Ez az egyik kedvencem. :-)
Mindenképpen szerettem volna a hóborította fenyőerdőt felnagyítani. Mivel az eredeti fotó mindössze néhány cm-es volt, ezt úgy tudtam megoldani, hogy összemostam a háttérrel és halvány színekkel átfestettem. Ugyanez a fotó látható a két fotó közé "betűzött" bélyegeken is. Szerintem nagyon hangulatos lett. Egyébként én is ott vagyok a fotón, csak még nem látszom (pocaklakóként) :-)) Talán ezért tudtam ennyire jól átélni ezt az érzést.
Hozzávalók alkotói: Scrapbooks Gone Digitals, Scrap Girls, Little Dreamer Designs,Michele Coleman, Elizabeth Quintana, Cuppycake Digital Designs.
A Cewe Haladó Fotókönyv oldalán van lehetőség arra, hogy egy-egy ilyen teljes könyvet bemutassunk. Éltem a lehetőséggel, ha felkeltettem az érdeklődésed, itt végiglapozhatod :-)

9 comments:

ilgya said...

gyönyörű lett!!!Öröm volt végig lapozni,órákig el tudnám nézegetni,ha hagynák...

Timcso said...

Azta, ez az album nem semmi!! Nagyon-nagyon szép!! Élvezet volt végignézni, biztosan megnézegetem még egy párszor!:)

Klári said...

Szia Kata! Csodálatos élmény volt végiglapozni az albumodat. Megkérdezhetem, hogy mennyi ideig csináltad? Borzasztó nagy meló lehetett!

Anonymous said...

Szia Kata!
Gyönyörű ez az oldal, gratulálok hozzá! Sokáig csak néztem, néztem, teljesen magával ragadott.
A háttérrel összemosást hogyan csinálod? GIMP-ben nagyon szívesen olvasnék róla. Marcsi

Secima said...

Nagyon tetszik az album. Gyönyörű munka.Megérte ennyit foglalkozni vele. :)

szrjudit said...

Gyönyörű ajándék, mennyi különböző stílus az oldalakon, és mégis milyen gyönyörűségesen összhangban van az egész, nagyon szép lett!

Kata said...

Köszönöm, aranyosak vagytok!
Marcsi, az összemosást Photoshoppal csináltam, Gimp-pel nem sikerült még ilyen finoman, nincs benne megfelelő ecset, de lehet hogy majd kikísérletezek egyet. Egyébként nagyon nagy méretű, lágy szélű, úgy 30%-ban átlátszó ecsettel dolgoztam a ps-ben.
Klári! Egy-egy ilyen oldal elkészítése nekem kb. 3-4 óra (megnyugodva olvastam, hogy a profi dizájnereknek is ennyi) 50 oldalnál ez kb 2 hónap volt. De sok időbe telt a képek kiválogatása és a könyv tervezése is. Van egy 26 oldalas is, azt egy hónap alatt csináltam meg (majdnem minden nap dolgoztam valamit rajta) szóval tényleg hosszú, de érdemes volt.

Kuznyec said...

Tényleg csodálatos lett az album, szép munka! Gratu!

eralilla said...

Szia Kata!

Megnéztem én is az albumot. S csak bámultam. Nagyon-nagyon szép. tetszik a családfa az elején, a régi képekből az összeállítás... minden, úgy ahogy van.
Hiába, ez már profi munka. Köszi, hogy megnézhettük!
(Ui. Köszönöm, hogy rendszeres olvasóm lettél.)