Thursday 6 March 2008

Mai PS gyakorlás eredménye


Egy nagy csapás ért néhány nappal ezelőtt. Volt nálunk egy gépcsere és sajnos a vadonatúj winchester tönkrement (valószínüleg gyártási hiba volt). Az adatok megmaradtak egy külső adattárolón, ám áttöltés előtt az is tönkrement, a hardware és software része is sérült. Egyelőre úgy áll a helyzet, hogy az összes képem (2005-től kezdve) odalett, kivéve azok amiket megosztottam interneten vagy lemásoltam ajándékba. Sajnos ez nagyon kevés, csak töredéke annak, ami volt.
Levontam a tanulságot és ezentúl minden kész oldalamat eredeti méretben fel fogom tölteni a webshots képtáramba. A többi fénykép és egyéb pedig rendszeresen cd-re kerül majd. És nem elég egy példány, mert a másolat is tönkremehet.
Mivel az összes letöltött készletem sincs többé mostantól teljes megújúlás kezdődik.
Ezt a szépséget tegnap fedeztem fel: Stephanie összes freebie-jét letöltöttem. Legjobban a varrásnak örültem.
Az oldal középpontjában Bence bohóckodik a százéves napszemüvegemmel. :-)
PS-el pedig most a kijelölést, másolást, átméretezést, és árnyékolást gyakorolgattam. A címfelirat kivágásánál még besegítettem GIMP-pel, mert azt még nem tudom PhotoShoppal és időm sem volt kutatni...Hmm. lehet hogy jó lenne mégiscsak egy könyv hozzá. Fel is írom a kívánságlistámra.
Hozzávalók:
Stephanie: so Shabby Spring papírok, virág és Stitch Small Pack varrás.
Címfelirat font: Snap ITC, dátum: Vladimir Script

No comments: