Thursday 6 November 2008

Kipécéztek

...engem is. Merika és Timcsoca.

A játék szabályai:
1. Linkeld be a blogdba azt, aki kipécézett!
2. Ossz meg magadról 7 dolgot, akár különleges, akár hétköznapi!
3. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba!
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve!

Mivel ez a blog "közvetve" rólam szól és biztosan nagyon sokat megtudtatok belőle már, most megpróbálok néhány újdonságot írni magamról.
A 7 dolog:
1. "Az aki vagyok már jutalom is, büntetés is azért ami vagyok." Hiszem, hogy mindenki a saját életéért felelős, minden-mindennel összefügg és minden tettünknek, gondolatunknak következménye van. Népiesen szólva: "Mindenki a maga sorsának kovácsa"
2. A "rendszerető", a "kreatív", a "takarékos", a "környezettudatos", az "időhatékony" a "gyűjtögető" a "kényelmes" , a "kíváncsi" a "minimalista" és a "maximalista" vívja bennem állandó harcát, ámbár ebből leginkább csak a harc látszódik. :-)
3. Nem szeretek beszélni, pláne magamról, viszont rengeteget gondolkodom. Ez egyesek szerint jó, mások szerint rossz tulajdonság. Megvan az előnye és a hátránya is.
5. Örök tanuló vagyok. Ezt bizonyítja, hogy ugyan már két évtizede elhagytam az iskolapadot, még mindig tanévekben gondolkodom, és 10 éves jogosítványommal csak olyan autót vezetek, aminek a tetején T betű van és mindegyik pedálból 2 db.
6. Nagyon rosszul tájékozódom a külső térben (sokszor eltévedtem már, térkép nélkül nem is indulok el, ha egyedül kell mennem valahová...), "belső utakon" viszont egészen jól eligazodom.
7. Inkább vagyok "tervező" mind "megvalósító" típus. A befejezetlen dolgok viszont önbizalomcsökkenéshez vezetnek, ezért most már igyekszem alacsonyabbra tenni a mércét és reális célokat magam tűzni magam elé.

A játékot nem küldöm tovább, olyan sok szálon fut már, előbb-utóbb nélkülem is eljut mindenkihez. Ez persze nem azt jelenti, hogy senkire sem vagyok kíváncsi. Én vagyok az aki legalább hetente végiglátogatja az összes magyar scrapbook blogot. Ezzel pedig most egy újabb dolgot elárultam magamról :-)

Legyen szép napod! :-)

No comments: