Thursday 26 February 2009

Farsang




A Scrapbookozz Velünk magazin aktuális kreatív próbatételére február 28-ig még beküldhetők az alkotások.
Két oldalt készítettem farsangi témával a készletből.
Íme az egyik:



Timike 4 évesen, amikor még királylány volt. Ez a hercegnő-korszak sajnos már elmúlt. 9 éves korban már nem szépséges királykisasszony szeretne lenni, hanem... hogy micsoda az a magazinban szereplő képemből derül ki. Természetesen az új jelmezében is gyönyörű, ez azért megmaradt :)
A magazin letölthető itt. (regisztráció szükséges)

A kép hozzávalói:


Háttérpapírok, gombok, virágok, glitter, kapocs: Rainbow - Farsang; Szegély, varrás, Rainbow - Tél, Rainbow - jegyzetlap
Fontok: címfelirat: ALCinderella, további feliratozás: Embossing Tape


A címfelirat betűtípusára úgy találtam rá hogy ingyenes Disney fontokat keresgéltem. Nem gondoltam, hogy kimondottan hercegnős, sőt Hamupipőkés is lesz. A betűkészlet innen letölthető

Most egy mini-tutorial következik:

A fontok általában tömörített formátumban vannak.
Letöltést követően a Windows/Fonts mappájába kell elmenteni.
Ezt követően ebben a mappában a menüben a Fájl/Új betűkészlet hozzáadására kattintunk.Innen kiválasztjuk a frissen letöltött betűtípust, OK, és kész.

Az így elmentett betűtípusok ezután minden windows alkalmazásban, Word, GIMP stb automatikusan meg fognak jelenni, elegendő az adott programot bezárni és újra megnyitni.

További betűtípusok felkutatására ajánlom a Scrapbook.lapozz.hu linkgyűjteményem Fontok c. "dobozát"

Örülök hogy itt jártál! Szép napot! :)

1 comment:

Lonci (Győr) said...

Üdvözletem. Mivel nem tudok jól fényképezni, ezt a kreatív foglalatosságot másokra hagyom, de nagyon szívesen nézegetem blogjaitokat, ha nem baj most már nem inkognitóbanm