Monday 7 December 2009

Új oldalam is van :)

Már néhány olvasóm felfedezte, most szeretném kevésbé titokzatos módon bemutatni az új blogomat!
Saját tárhelyen fog gyarapodni a wordpress segítségével, ami már most nagyon tetszik, pedig csak nemrég kezdtem el vele foglalkozni, rengeteg lehetőséget rejt magában. (és újabb felfedeznivalókat nekem)
Külön oldala van a freebieknek és a Scrap it Sassy-nál megvásárolható készleteimnek. És külön oldalon gyűjtöm a legfontosabb tudnivalókat, ezen belül van egy jelszóval megtekinthető rész is ami jelenleg főleg kezdőknek adhat sok segítséget, de tervezem folyamatosan bővíteni. Innen hírleveleket nem fogok küldözgetni, de minden tartalmat olvashatsz.
Van lehetőség e-mail értesítés kérésére minden bejegyzésről, de hírolvasóba is beteheted.
Többi blogomból fokozatosan át fogom csoportosítani oda az erőimet :)
Megjegyzéseket is lehet írni nyugodtan, az első megjegyzés moderációs sorba kerül, tehát ha először írsz nekem és nem látod az üzeneted az ezért van. De a további hozzászólások már automatikusan megjelennek.
(Sajnos kénytelen voltam így beállítani, miután ebben a blogban az utóbbi időben több spam is megjelent..ezért tettem ide vissza a szóellenőrzést is. Elnézést kérek, ha ez időveszteséggel jár.)
Előző bejegyzésemet magyarul ott találhatjátok, és az is kiderül, hogy honnan van a hóesés :)
Ha kíváncsi vagy katt a képre! Jó szórakozást!


1 comment:

Eszter(beszteri) said...

Ó, szerintem nagyon fogod szeretni a wp-t, én is abban írtam a korábbi blogokat, és nagyon szerettem. Látogatlak ám ott is majd! :)