Wednesday 20 August 2008

Gimp ecsetek és a rétegmaszk használata - Új GIMP leckék egy mini készlettel!



Ehhez az oldalhoz a kertünkben virágzó őszirózsákról most semmiféle előregyártott scrapbook kiegészítőt nem vettem igénybe. A felirat, a keret és a háttérpapír készítéséhez ecseteket használtam.
Rengeteg különleges ecset ingyenesen letölthető a Devian Art-ról.
A fenti képhez a grunge (koszos-kopott hatást keltő) ecseteket innen töltöttem le.
Érdemes megtanulni ennek használatát, mert nagyon sokoldalúan felhasználható: hátterek, kellékek, wordart készítéséhez, fotók dekorálásához.
Hogy ebben segíteni tudjak, készítettem egy újabb Gimp útmutatót scrapper szemszögből nézve ezt a kitűnő eszközt. A lecke nem alapszintű, tehát nem tértem ki minden apró részletre, de ha már ismered a fájlok megnyitását, mentését, a rétegek használatát, biztosan boldogulsz vele.
Ráadásképpen egy minikészlet az oldal elemeiből, mely a háttéren és wordarton kívül tartalmaz egy rétegmaszkként felhasználható képet is írásos útmutatóval.


No comments: