Sunday 18 January 2009

Blog4Scrap kihívásra

Az az igazság, hogy nagyon nehezen indultam neki. Nagyon tetszettek az inspirációként megadott képek Dawn-tól, különösen az utolsó, és valljuk be: igen magasra tette a mércét. Szóval kihívás a javából!
Még soha nem készítettem oldalt fantasy stílusban...Illetve mégiscsak: így kezdtem a scrapbookozást..csak akkor még kellékek nélkül, pusztán különféle fotók felhasználásával. (Erről, hogy hogyan kezdődött az én szenvedélyem, fogok majd írni egy önálló bejegyzést)
Ma kaptam két óra plusz szabadidőt, 20 perc múlva jár le :-), tehát a fenti oldalt kezdeti félelmeim ellenére másfél óra alatt sikerült összeraknom. A háttérképet én készítettem egy a CoffeeCup oldalán talált téli fotóból, a bal felső sarokban lévő ékszer szintén saját (fotókivágás)
A továbbiak: hóember, télapó, szánkó, levél, jégcsapok : Waterloo Project, fenyőág, csillogás: Scraplandia, wordart: Jopke.
Végül GIMP-pel külön rátettem egy távoli napot és egy szupernovát :-)
Nagyon jó érzés volt foglalkozni vele és kipróbálni valami újat! Úgy tűnik idén sok új dologba fogok belekóstolni... :-)

2 comments:

kisvirág said...

Szerintem nagyon jó lett. Mintha tényleg ott lenne a szánkójával :)

todido said...

nagyon jó kis oldal lett!!
vár Rád egy kis meglepi a blogomon:)