Wednesday 6 May 2009

Indulhat a parádé :)

Ma én vagyok az egyik kihívás-házigazda. S mivel hétközepére mindenki kifáradt egy kicsit a jobbnál-jobb feledattól, egy könnyedebb dologra gondoltam.
Képeslapot készítünk szalag felhasználásával. Szinte mindenki ezzel szokta kezdeni a hagyományos scrapbookot. Magam is: tavaly karácsonykor volt az első szárnypróbálgatásom.
Most anyukámnak készítettem egy lapot ilymódon és persze van benne szalag is.


A belső oldalán a legutóbbi Scrapbookozz Velünk magazinban megjelent képem van, amelyhez az Anya c. készletemet használtam (mely szintén a legutóbbi számból tölthető le), továbbá Angelica: Doodle freebie-jét.

A képeslapos kihívásomhoz ide kattints!
S ha valakinek nincs ideje vagy anyaga a kézi munkához, lehet digitálisan is, amelyhez egy kis romantikus tavaszi készletet is adok. Letöltés innen! :)

Ééés elkészült az Szrjudit által megálmodott csudavidám blogroll mega készlet, sok-sok lelkes résztvevővel, úgyhogy indulhat a parádé. :) Részletes leírás róla itt olvasható!
Íme a készlet bemutatója:


Kellemes napot kívánok!

No comments: