Tuesday 12 May 2009

Scrapbook bloggyűjtemény - ajánló

Néhány nappal ezelőtt elindult a Miner.hu scrapbookkal foglalkozó melléklete, mely a magyar nyelvű scrapblogok gyűjtőhelye.
A Miner.hu egy speciális keresőmotor, mely adott témákban keres a magyar nyelvű tartalmakban. Nagy előnye hogy a legfrissebb bejegyzéseket egy oldalon teszi láthatóvá.
Nagyon örülök, hogy most már a mi hobbinknak külön is van egy ilyen rovata :)

A másik amit ajánlani szeretnék, a Scrapbook.lapozz.hu linkgyűjteménye, amely már régóta itt van az oldalsávban. Ha van blogod/honlapod és még nem vagy rajta, de szeretnél, akkor jelentkezz bátran! Nincs korlátozva a linkek száma, úgyhogy minél többen vagyunk rajta, annál teljesebb a gyűjtemény. :) Az oldalon legalul találod meg a linket és feltételeket a jelentkezéshez.

És egy ráadás ajánló, ha úgy érzed, hogy már kezdesz megbolondulni ettől az információ-tengertől amit az internet jelent (én ezt elég gyakran érzem :) tégy egy kísérletet és urald a hullámokat, ehhez jó szörfdeszka lehet például egy hírolvasó. Az Antigyespresszánsban már írtam erről és néhány más apróságról ebben a postban. Legkönnyebben úgy követheted nyomon a téged érdeklő scrapbook blogokat (a blogger rendszeren belül), ha jelentkezel állandó olvasónak és akkor automatikusan lejön a hírolvasódban is, de a saját fiókodon belül az irányítópultban is megtalálod ezeket.

3 comments:

Secima said...

Köszi az információkat.
Mivel én freeblogos vagyok ezért nekem nagyon jól jön a Google Reader. Azon keresztül olvasom a blogspot-os blogokat is.
Azért jelentkeztem a rendszeres olvasók közé is, bár ritkán megyek be az ottani fiókomba, de legalább Te látod, hogy rendszeresen olvaslak. :)

Ányi said...

Szia Kata, ezt la'ttad:
http://zibr1.blogspot.com/2009/05/nouveaux-word-arts-de-lien.html ?

Kata said...

Nem láttam :) Köszönöm hogy szóltál, nagyon örültem :)