Saturday 29 August 2009

Születésnapi képeslap



Anyukám születésnapjára készítettem ezt a képeslapot.
Egy korábbi Simon Says Stamp kihíváson Dawny P vázlata alapján kellett oldalt készíteni. Arról már jócskán lemaradtam, most viszont nagyon jól jött ez az egyszerű elrendezésterv az induláshoz. A kezdetekkel ugyanis mindig gondom van (bármiről is legyen szó). De ha már nekivágok, akkor nagyon nagy kedvvel teszem a dolgomat! :) Mindenkinek, aki hasonló gondokkal küzd, javaslom, hogy induljon ki egy elrendezéstervből. Ilyenek egyébként a legutóbbi Scrapbookozz Velünk Magazinban is vannak! :)
Diginél is így szoktam, ha nincs ihletem.
A hozzávalókat Timcsocától kaptam, akinek oldalát feltétlen nézd meg, ha még nem láttad, mert nemzetközi színtéren is kiemelkedő alkotásokat hoz létre (ráadásképp vintage stílusban, ami nekem ugye a szívem csücske :) Végre volt időm alkotni belőlük (Gyerekek nagyszülőknél ragadtak, nekem pedig - sajnos - ma elmaradt a suli)
Ezúton is köszönöm ezeket a szépségeket! Főleg a virágoknak örültem mert azok még nem voltak nekem...Tulajdonképp - mivel digis vagyok - alig van valamim...de az az alig valami is elfoglal két nagy fiókot, el tudom képzelni a hagyományos szkreppereknél mi lehet...

Örülök, hogy itt jártál! Szép napot! :)


3 comments:

Timcso said...

Köszönöm!(irul-pirul szmájli)
Gyönyörű lett a képeslap, biztosan nagy örömet fogsz vele szerezni édesanyádnak! Nagyon tetszik ahogy kiszínezted a Magnolia bélyegzőt és a domborított lapot!Szuper! ..és észrevettem ám, hogy milyen klasszul pöndörítetted a papír szélét, nagyon szép!:)

Hámos Beáta (betsie) said...

Hű, de klassz lett, csak ámulok és bámulok!!! Grat!!

Kuznyec said...

Játékra hívlak, kukkants be hozzám!