Friday 30 October 2009

Scrapbook hét újra!

Mozgalmas hétnek nézünk elébe. A Scapbook.hu-n - idén másodszor - scrapbook napokat tartunk. Holnapután indul, sok-sok meglepetéssel!

Hétfőn leszek házigazda és annyit elárulok, hogy a kezdőkre is gondoltam a kihívás és a kellékek összeállításánál. Hogy ez pontosan mit fed, még maradjon titok :)
A honlapon a hétre vonatkozó kiindulópontot (fórumot) ide kattinva találod. Már most nagy a nyüzsgés :)
Íme a plakát, amit Janka tervezett, aki a hét fő koordinátora lesz! :)



A jelen hetem is elég dolgosan telt. Készültem a jövő hétre, megalkottam egy új készletet a SIS-re, tegnap pedig Timinek szerveztem boszorkapartit. Illetve ő szervezte én meg asszisztáltam. Nagyon jól sikerült! Holnap pedig scrapbook-klub! :)
Meg kaptam blogdíjakat is, amit szeretnék még továbbadni. Úgyhogy mára nem ez az egyetlen tervezett bejegyzésem :)

No comments: