Friday 12 October 2007

Mai SB




Timi meglátta a slide-showkat a blogomban és rendelt egyet magának, olyat amin csak ő van.

Elkezdtem hát. Először úgy gondoltam, hogy csak gyorsan összedobálom, persze nem ment, maximalizmusom meggátolt ebben, 1 órát rakosgattam a rétegeket és így is csak egyetlen oldal készült el.

Ennek ellenére úgy néz ki, mintha csak összedobáltam volna. De szerintem fotók hangulatához illik ez a rendetlenség.
A klubot ő találta ki, és három legjobb barátnőjével egy évben 5-6 alkalommal tartják nálunk, előtte együtt megszervezzük a programot, ami mindig az adott időszakhoz illik. (pld a fenti képek tavasszal készültek, húsvét előtt) Mivel már tudnak olvasni leírom a menetrendet egy papírra, és ezt nagy lelkesen követik is.
Főleg az első alkalom volt sikeres, amikor egy kincskereső játékot találtam ki. Különféle feladatokat kellett megoldani a lakás egyes pontjain és a helyes megoldás elvezetett a következő állomásra, a végén csoki és világító szívecskék várták őket (akkor épp Valentin nap volt)
Ez az írásbeli navigálás azért volt hasznos, mert akkor mikor elkezdtük Bence még nagyon pici volt, így nyugodtan babázhattam, amíg ők levezényelték maguknak a játékokat.

Minden kiegészítő - Shabby Princess: Express Yourself

No comments: