Friday 1 February 2008

Iskolai farsang 2008



Tegnap Bencével együtt elkísértük Timit a farsangi ünnepségre.

Próbáltam fényképezni, ez cseppet sem volt egyszerű, mert közben Bencével egyensúlyoztam, nagyon sokan voltak, nem volt túl jó a pozicióm, a képek többségét úgy lőttem le, hogy a gépet magastartásban felemeltem és lefelé döntöttem, miközben a kijelzőt persze nem is láttam. Letöltés után megállapítottam hogy jó eséllyel indulhatnának a citromdíjasok versenyén.

Bence legnagyobb meglepetésemre elaludt a kezemben, miközben teljes gőzzel mentek a hangszórók. Békésen szundikált másfél órát. Többen lefényképezték, és irigykedtek, hogy milyen jó baba. Itthon azért ez nem jellemző rá, és miután kialudta magát már ott sem volt, de ezt már nem látták. Nagyokat kurjongatva és kacagva rohangált a folyosókon általában valamiféle szakadék, meredek lépcső felé száguldva. Olyan mint egy irányíthatatlan rakéta. Én pedig szaladgáltam utána. (mára 1 kilóval vagyok könyebb és izomlázam is van, hurrá!)

A fényképekre visszatérve: fogalmam sem volt mihez kezdjek ennyi elrontott fotóval. Aztán jött az ötlet, hogy akkor még jobban elrontom őket. Olajfestmény, régi fotó (márványozott, kerettel), buckaleképzés, mindenféle torzító effekt megtette a hatását. És a határidőnaplós önirónikus oldalam elrendezését utánoztam, ha már rendetlen vagyok legyek az nagyon.

Hozzávalók:

- Papír, kellékek: Szunyó: Karnevál

- Jegyzetlap: Kimb's designs

- Font: CAC Shishoni Brush (kézírásos rész), Betsy Flanagan (nyomdázott betűk)

No comments: