Thursday 22 May 2008

Fotó retusálás



Ilyesmit még soha nem csináltam, úgy éreztem ideje megpróbálkozni vele. Persze vannak fotók amelyek menthetetlenek, mert minden képpontot újra kellene festeni, de közepesen elrontott képeknél van remény. Az első fénykép életlen és zajos. Ha simán az élesítés funkciót választottam volna az még zajosabbá tette volna, ezért aztán átrágtam magam a következő leckéken:

élesítés, arcbőr simítása, fogfehérítés, színek beállítása

retusálás, arc simítása, a javítóeszköz használata

tekintet kiemelése

szem színének megváltoztatása

majd a látottakat szabadon alkalmazva munkához láttam. Nem lett tökéletes, de elsőnek megteszi, mindenesete látható a különbség.
Leteszteltem Timin, hogy mit lát rajta: azt mondta "Az első halvány, a második a jobb" :-)
Ezzel a fotóval hamarosan más technikákat is ki fogok próbálni :-)

2 comments:

Szilvi said...

Ez nagyon jó lett! Gyakorlatilag csodát műveltél a képpel! Ezt nekem is meg kell tanulni. :D

Hámos Beáta (betsie) said...

Nagyon ügyes vagy! Nekem is van jócskán mit tanulnom még ezügyben! Köszi a linkeket!