Tuesday 2 September 2008

Hagyományos scrapbook bemelegítés




Ezt a képeslapot Timi készítette Mama szülinapjára.
Az elrendezésterv Iralamija oldaláról van: ezt a kártyát találtam, amiről úgy gondoltam egyszerű lesz összerakni és van is hozzá anyagunk.
Olyan háttérpapírokat kerestem a letöltött digitális készleteim között , amelyek ehhez a laphoz hasonlóak és kinyomtattam őket. Kerestünk gombokat és némi anyaghulladékot, aztán következett a ragasztgatás egy méretre vágott műszaki rajzlap mindkét oldalára.
Az ilyen egyszerű képeslaphoz nem is kell semmi anyagi ráfordítás, mert elkészíthető csomagolópapírból, néhány gombból és hulladék textilből.
Nemcsak gyerekeknek, hanem kezdő scrapbook alkotóknak is ajánlom, hogy eképpen gyakorlatozzanak.
Ha már itt tartunk én is kezdő vagyok :-) Kézügyességem megrekedt úgy 10 éves kori önmagam szintjén. Ám annyi csodaszépet láttam magyar és külföldi honlapokon és blogokon és egyre nagyobb késztetést éreztem, hogy magam is kipróbáljam - legalább egyszer - a kézi technikát is, közel két évnyi álmodozás után rászántam magam az alapvető eszközök és anyagok beszerzésére.
Mivel ez volt az első alkalom, hogy vásároltam a hobbimmal kapcsolatban valamit, (és mert többen is kértétek, hogy mutassam meg :-) meg is örökítettem ily módon:





4 comments:

Kuznyec said...

Húúú, Te aztán jól bevásároltál! :-)
Nagyon várom, hogy készíts valami szépséget az új szerzeményekből és megmutasd nekünk! Jó alkotást!
A képeslap pedig nagyon szuper lett!

krisssz said...

Ez a vég kezdete:))Ezt a lépést még nem mertem megtenni, mert a maradékhoz mindig kell még valamit venni.:)) Azért kiváncsian várom, mit kreálsz belőle. A képeslap is tök jó:)

Hámos Beáta (betsie) said...

Gratulálok az első vásárláshoz! Nagyon szépségeseket vettél! Én is nagyon várom már, hogy lássam miket alkotsz majd belőlük! :)
A képeslap szintén nagyon szép lett! :)

Szunyo said...

Üdv a ló másik oldalán! :DDDDD
Én már be sem merek menni debreceni boltokba, nehogy egy csomó papírral jöjjek ki. :))
Nagyon ígéretesek a képek! :) Várom a kész alkotásokat is!