Monday 13 April 2009

Grafika fotóból



Egyszer régen már készítettem fotóból rajzot. Itt látható az utolsó képen.
A mostanit Krisssz írása alapján kezdtem készíteni.
Elvégeztem az általa javasolt lépéseket, majd további javításokat végeztem fakító eszközzel, radírral stb, kísérleteztem a réteg fedési módokkal és átlátszósággal, végül ennél a háttérbe olvasztós megoldásnál kötöttem ki.
Minden egyéb elemet saját anyagaimból formáztam meg. Maga a fotó pld egy régi papírlapra került, a háttér pedig ebből a színpompás kézi festésű hagyományos oldal alapból készült. :)

Betűtípusok: Rough typwriter, Trashed, Gorgia (dátumbélyegzőn)

3 comments:

Merika said...

Annyira jó lett!! Olyan gyönyörű a fiad, szuper jó ez az átalakítás!Ilyenkor sajnálom, hogy nem tanultam meg a gimpv.Ps progikat!

krisssz said...

Fantasztikusan jó lett! Nagyon jó, hogy a gyönyörűséges szemét hagytad hangsúlyosnak, és a blendingelés is szuper lett:)

altalena said...

Szuper jól sikerült...