Saturday 11 July 2009

Template freebie



Mostanában szeretek template-ket használni. Eszembe jutott, hogy én eddig még csak egyetlen egyet készítettem, azt is csak egy GIMP lecke kedvéért.
Szóval ez az első :) Egy réges-régi oldalam elrendezésterve alapján állítottam össze.
Le is teszteltem ötvözve Jessica Sprague textúra és maszk használatáról szóló leckéinek gyakorlásával:



2005 nyarán Hévizen nyaraltunk és a Kis Balatonnál tett kirándulásunk alkalmával készült a fotó a Fekete István emlékházban.
Hozzávalók:
SGD Club: Papers Old and Worn, Papers Folded and Old, Dirty Newspapers
Delph: Old School

2 comments:

LaceE said...

Nagyon kis szuper template (köszi :)) Az oldal meg amit készítettél belőle nagyon művészi lett. Tetszik. :)

Osli said...

jó kis színes template. Nekem is van már készen kettő, azok is ilyen színesek. nem is tudom miért nem osztottam még meg veletek :)