Friday 31 October 2008

Aktuális
















Ezt az oldalt már elég régen készítettem, unokaöcséim (és apukájuk) tökfej-barkácsolásának megörökítésére. Egyébként ez az egyik első Photoshop segítségével készített képem.
Hozzávalók: papírok-Misty Mareda (Little Dreamer Designs), varrás - Little Dreamer Designs.

Nagyon tetszik digi oldalakon (is) a varrás. A CEWE Haladó Fotókönyv blogján itt van egy szuper leírás arról, hogyan tudunk ilyet magunk készíteni. Ingyenes ecsetet is ajánl a munkához. (ami nagyon jó, már kipróbáltam :-) Ehhez kapcsolódóan van egy új kihívás is, amiben szeretnék részt venni.

Egy másik kihívás is tervben van, mégpedig a Blog4scrap-on, ahol egy szenzációs meglepetés bejegyzés várt ma reggel :-)

A Scrapbookozz Velünk Magazin blogján pedig egy új játék indult nyereménnyel!

Egyre több esemény van a magyar scrapbook kapcsán, így nekem is egyre több dolgom van, amit lassacskán már nem tudok fejben tartani. 1-2 hónapja elkezdtem cetlikre, majd egy füzetbe írogatni a tennivalóimat, de már az is kezdett kaotikussá válni. És akkor neten böngészve rátaláltam egy nagyon jó online határidőnaplóra. Ingyenes és végtelen számú feladat és jegyzet beírható, csoportosítható, az elvégzetteket ki lehet pipálni. Angol nyelvű, de az útmutató videók megtekintése és néhány próbálkozás után után egészen egyszerű a kezelése. A neve Todoist.



1 comment:

krisssz said...

Köszönöm a linkelést, nagyon örülök, ha tetszett a cikk és a visszajelzésnek is, anélkül sose tudom, hogy amit csináltam, az hasznos-e. A Todoist-ot megnézem, nálam is gyakran van káosz.
A tökös oldal tök helyes lett, jók a színei:)