Friday 3 October 2008

Szőlő



Egészséges és FINOM, Bence nagyon szereti. :-)

A fenti oldalhoz saját készletet használtam.

Érdekessége a kép széléhez tűzött szőlőt ábrázoló bélyeg, mely egy régi gyűjteményből van. Beszkenneltem, majd átalakítottam, hogy digitális scrapbook kiegészítőnek is alkalmas legyen. (Itt van egy nagyon jó PS leírás erről)

Színmintát vettem belőle és ezzel festettem meg a háttérpapírokat. A zöld és sárga tipikus koraőszi árnyalatai nagyon jól kiemelik a fotó természetes színeit. A papírok mintázatát is ez a bélyeg határozza meg, felnagyítva, sokszorozva, összemosva. A Photoshop Floral Swirls nevű ecsetkészletében találtam olyat, ami szőlőindára emlékeztetett, ezt is ősziesre alakítottam. Használtam még hozzá GIMP mintázatot, illetve régi készleteimből egy-két elemet átformázva.




A készlet letölthető itt.
Tartalma: 3 háttérpapír, 2 gomb, tűzőgépkapocs, fotóalátét, indaminta, 4 db őszi gyümölcsös bélyeg, melyből kettő felhasználható címkének a másik kettőn pedig meghagytam az eredeti feliratot (retro kellék :-). Minden kiegészítő árnyékkal.

Freebie download here.
(3 bg paper, 2 button, staple, 4 postage stamp, photo paper, doodle)

Legközelebb egy igazán színpompás őszi freebie-vel jelentkezem.

Addig egyetek sok szőlőt. :-)

Szép napot kívánok!

3 comments:

Timcso said...

Nagyon tetszik ez a készlet, egyszerűen szuper!!!Köszi!! :)

krisssz said...

Nagyon szuper lett. Jó kis technikákat alkalmazol meg kísérletezel ki.

Budaházi Brigitta said...

Kata, ez egy PROFI munka. Nagyon nagyon tetszik! Ki fogom próbálni az biztos. Gigi