Tuesday 21 October 2008

Designer Digitals Color Challenge

























Ezt az oldalt a Designer Digitals Színes Kihívására készítettem.
A Scrap Girls hírlevél mellett az övékét szoktam még rendszeresen elolvasni. Hetente kapom, mindig új inspirációkkal lát el. A háromféle kihívás közül az egyik mindig a színekkel kapcsolatos.
Ezúttal egy magyar művész, Róth Anikó ihlette meg a készlet alkotóját. Nem is csoda, lenyűgöző színekkel dolgozik.
A fenti oldalam főszereplője Timi 4 évesen. Ezúttal a fotó árnyalatait alakítottam a készlethez, a terítő eredetileg kék és nem zöld, a ruha és a gombafejek pirosa sem pontosan ilyen volt mint most, a háttérrel is trükköztem, elmosással, sötétítéssel, színezéssel majd félig átlátszó radírral maszatoltam bele a háttérpapírra. Eredetileg csak a papírokat szerettem volna használni Krisssz vágómaszkjaival, de közben rámtört a "mindenfélét rápakolok" késztetésem. Nem tudom miért, mert én általában eléggé visszafogott vagyok...lehet hogy ezek a színek hatottak rám ennyire intenzíven?
Úgyhogy előkerült egy tépett papírsablon, amit szintén Krisssz készített, Gigi wordartjai a gombás torta és a szülinap téma miatt, egy gombás bélyeg a két bejegyzéssel alább letölthető készletemből, valamint Ksharonk-tól egy piros gomb és filcvirág.
Miközben ez készült nem igazán gondolkodtam semmiféle elrendezésterven, ahogy jött úgy raktam, ilyen lett: vidám és színes, szabálytalan, s közben kellemesen kikapcsolódtam.
Ksharonk blogja régi kedvencem. Szintén minimál stílusúak a készletei és oldalai, a digitálisnak az a típusa, amely a valósághűségre törekszik. Szerintem, ha majd elkezdek végre hagyományos oldalakat is készíteni, az egyik kiindulópontom az ő képei lesznek.
Hetente lehet nála kisebb ingyenes készleteket letölteni, ezek azonban csak korlátozott ideig elérhetők. Érdemes minden hétvégén benézni hozzá.

No comments: