Wednesday 2 September 2009

Kihívás és CT munka


Bizony időszűkében vagyok mostanság, nem nagyon tudok részt venni kihívásokon, amit nagyon sajnálok. Most azonban szakítottam rá egy félórát: Narcicca template-es kihívására készítettem egy képet. Ezek a sablonok nagyon jók, ha gyorsan szeretnénk valami szépet. És még gyorsabb, ha az elemeket nem nekünk kell legyártani hozzá, úgyhogy most abból sem a sajátomat használtam.
A Scrapbook Gone Digitals Club legújabb papírkészletét választottam, ami tökéletesen illik Timike ruhájához. Ez a fotó már csaknem egy évtizede készült. Hihetetlen hogy telik az idő..Ez a kis ruhácska már nagyon régóta egy emlékdobozban lapul. (a legkedvesebb tárgyakat el szoktam rakni kisbabakorukból)

I am very busy nowadays, I have no times for challenges and games but I liked Narcicca's template so much that I joined her challenge at Scrapbook.hu. Templates are very good if you would like to make something nice quickly. Especially if you use other designers papers and embellishments :)
This papers by SGD Club suits perfecly to my daughers dress, that I loved and keep it in a box now as this photo is almost 10 years old..Years have gone so quickly...

Credits:
Narcicca: template
SGD Club: Alter Art Papers
SGD Club: Happy Spring collection (buttons, flower)
Ksharonk: varrás


1 comment:

Eszter(beszteri) said...

de gyönyörű kép lett! :)