Saturday 19 September 2009

Sorsolás

Ma van a Vintage Summer blogkihívás sorsolása :)
A sorsoláson azok vettek részt, akik oldaluk elérhetőségi linkjével együtt hozzászólást írtak a bejegyzésemhez.
A nyertes a Scrap it Sassy shop-ban kapható készleteim közül kettőt válaszhat, illetve ha ezek már megvannak, akkor a decemberig elkészülő összes készletem közül ;)

A sorsolást Random Org List Randomizer segítségével bonyolítottam le :)

Íme a sorsolás előtti állapot:


és

tadááám

.

.

.

az eredmény:




Gratulálok Linsey! :)

6 comments:

Osli said...

Hatalmas gratula érte :D

Tinci said...

Gratulálok a nyertesnek!

Linsey said...

Wow, el sem hiszem. :))) Nagyon örülök, köszönöm!:)Ha lehet a decemberig variációval élni... Az eddigi készleteidnek nem tudtam ellenállni:)

Kata said...

Örülök én is :) Rendben van a decemberig verzió. Majd jelentkezünk :)

Lobelin said...

Nagy-nagy gratula a győztesnek!-)))

eralilla said...

Szia Kata!
A blogomon, a tegnapi bejegyzésemnél van számodra valami. (Csak elfelejtettem szólni.)