Monday 2 November 2009

Scapbook hét - első és második nap

Vasárnap megkezdődött a Scrapbook.hu-n a scrapbook hét!

Ezt a képet Didó és Janka Karácsonyi karamell kihívására készítettem.
A fotó tavaly karácsonykor készült, használhatatlanul zajos lett, de sajnáltam kidobni, mert ez az egy van, amin Timi zenél nekünk, mindig emlékezni szeretnék az akkori hangulatra. És itt jön a csoda: ezzel a gyönyörűséges készlettel el tudtam varázsolni még ezt a fotót is :)
A kihívásra rengeteg oldal érkezett! Itt látható mind! :)

Elkezdődtek a heti kihívások is:
1. Timcsoca: Háttérkészítés. A háttérkészítés technikájáról egy cikk is van, mindenképpen ki szeretném próbálni, remélem még a héten sikerül.
2. Janka és Sabee All About Me - Ilyen vagyok ma! kihívásának lényege az önismeret mélyítése, azáltal, hogy szembenézünk jelenlegi önmagunkkal. Erre is sok kép érkezett már, de egészen a hét végéig lehet csatlakozni.
3. Akárcsak a maihoz. A mai AAM kihívás témája saját nevünk oldalba foglalása. Egy kis tudományos kutakodást is igényel, de megéri :) Az összes AAM kihívásnak egy közös galériája
van.
4. Emellett pedig Gigi bátorításait olvashatjuk kommentárírással kapcsolatban.

A mai napi kihívások:
1. Timcsoca vázlatos kihívása. 15*15 cm-es oldalt kell készíteni a megadott vázlat alapján. Épp a hétvégén szereztem be egy ilyen minialbumot. Ajándék lesz majd belőle. Így, ha megcsinálok egy ilyen oldalt, akkor már végre tettem egy lépést a karácsonyi készülődés irányába is :)
2. Végül az én kihívásom, melynek címe: Színes hétköznapok! Leginkább erről szólnak a scrapbook oldalaim, hogy megörökítsem azokat a pillanatokat, amelyek máskülönben hamar feledésbe merülnének. Ehhez van egy készlet is itt letölthető.

A készletben a háttéren és díszeken kívül template és gyorslap is található. A gyorslaphoz pedig írtam egy cikket, arról hogyan lehet azt használni az ingyenes GIMP segítségével. Kezdők figyelmébe ajánlom, remélem lesznek páran akik felbátorodnak. Jöjjön bárki bátran, mi is voltunk kezdők, én is és még nagyon jól emlékszem, de nagyon megéri leküzdeni az első technikai nehézségeket. :)

Íme az én oldalkám, amelyen az őszi szünet első napját örökítettem meg. Hétköznapi dolgok, de nagyon kedvesek nekem:


No comments: