Friday 6 November 2009

Scrapbook hét - még két napig

Folytatódik a scrapbook hét. Csak közben alaposan elúsztam a dolgaimmal. Talán okosabban kellene gazdálkodnom az idővel...Mostanában nem kicsit küszködök vele. Mondjuk elég kevés olyan időm van, amivel szabadon gazdálkodhatom, mert a gyerekekhez kell főként igazodnom, viszont azt a keveset jobban ki kellene használnom. Úgy érzem semmi hasznosat nem csinálok egész nap..legalábbis alig van látszata. Épp ezért Sabee: Egy napom kihívását mindenképp beiktattam.

Ez egy átlagos nap volt, hasonló a többihez. Viszont így hogy egész nap figyeltem az eseményekre, este pedig összefoglaltam, sokkal jobban tudtam értékelni is és így már látom, hogy nem igaz amit hittem magamról. :) Rájöttem arra is, hogy a felesleges aggódás fárasztja le az embert főképp, meg nem történt dolgok, később megoldandó problémák, restanciák súlya. Ehelyett sokkal hasznosabb, ha csakis a jelen feladatokra összpontosítunk és megbocsátjuk magunknak, hogy nem vagyunk tökéletesek. Merthogy senki a világon nem az, még ha úgyis látszik néha ;)

Hozzávalók: Sabee - Egy napom (dátumbélyegző)
A többi saját:
Take it Easy

Minden készletem kapható a Scrap it Sassy boltjában, november 9-ig kedvezményesen!

Jelenleg egy szépséges karácsonyi kollekción dolgozom, sietek, hogy még beleférjen ebbe a pár napba :)

A Scrapbook.hu-n zajló események napi összefoglalójáért pedig kattints ide!
Holnap lesz az utolsó nap, amikor az összes kihívásra lehet alkotni :)

No comments: