Tuesday 3 November 2009

Újabb scrapbook kihívások


Ezt az oldalt Timcsoca vázlatos kihívására készítettem. A háttérpapír saját gyártmány, Timcsoca Háttérkészítés c. cikke szolgált kiindulásként.
Hullámkartont átfestettem a fotóhoz illő barna színnel és akvarellpapírra nyomtattam, a széleket körbefestettem, száradás után pedig barna, zöld és kék pasztellkrétával maszatoltam rajta, a krétát hajlakkal szoktam rögzíteni. A virág friss szerzemény: Prima Artful Collage.
A kép ajándék lesz, egy (most kedvezményesen beszerezhető) AC Everyday minialbum első oldalán kap majd helyet. :)

Egyéb kihívások mára:

Janka és Sabbee: Egy napod
Már ma meg szerettem volna csinálni, de a mai napom, bár jól indult, megdőlt a közepén, így aztán nem sikerült rá időt szánnom. De pótolni fogom: nagyon sok javítanivaló van az időbeosztásomon, és talán ez segít elindulni.

Mollee: Válassz hármat!

Franci: Valami más
Érdemes benézni a galériájába mert csuda dolgok alakulnak.

Dido: Télből-nyár

No comments: