Wednesday 9 January 2008

Bogyótündér


Timi nagyon szeret rajzolni. Tud is. Szépeket!
A gyerekrajzokat érdemes megőrizni így remek srap-téma is. Érdekes módon nem túl sok ilyennel találkoztam. (lehet hogy rossz helyen keresgéltem..) felhasználható freebie-vel meg végképp nem, ezért úgy döntöttem gyártok egyet.
Ehhez a képhez mind magam készítettem a köretet, a létező legegyszerűbb módszerrel: szkenneléssel és kivágással.
Arra gondoltam hogy esetleg másoknak is igénye lenne ilyen képekre ezért tervben van a teljes készlet közzététele. Már csak egy bemutató oldalt kell összehoznom (ebbe feltétlen beleteszem Bogyótündért mert miatta készült az egész) és elneveznem, amire nincs ötletem még (javaslatoknak nagyon örülnék angol és magyar nyelven egyaránt)

3 comments:

krisssz said...

Ez annyira édes!! Timi szuperül rajzol!! Lassan scrap-kit-eket is rajzolhatna:))

Szilvi said...

Ahogy a scrap.hu-n is írtam: szuper ez az oldal!
Egyébként én már láttam pár helyen ilyen gyermekrajzokból készült oldalt (pl. a two peas-en többet is, sőt ott van egy fórum, ahol arról ötletelnek, miket lehet belőlük készíteni). Tavaly elő is kerestem a mi régi rajzainkat, már az archíválással is megvagyok. Csak a megvalósítás várat magára szokás szerint...

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.