Monday 28 January 2008

Kire hasonlít?

Amikor megszületik egy gyerek, elkezdődik a találgatás, hogy kire hasonlít. :-)
Sétálunk, találkozunk X nénivel, aki összecsapja a kezét és azt mondja: "Teljesen olyan mint te voltál", vendégségbe megyünk Y-ékhoz, akik megállapítják, hogy tiszta apja ez a gyerek. (ugyanaz a gyerek aki X néni szerint tiszta anyja) Szerintem mindketten hasonlítanak mindkettőnkre, Timi talán kicsit jobban az apukájára, Bence pedig kicsit jobban az anyukájára.
És ma bizonyítékot is találtam erre, köszi Szilvi :-), itt.
Ezentúl ha ismét szóba kerül, már pontos százalékot is tudok mondani :-))) Milyen jópofa!

Timi
Bence



És azt is megnézhetem hogy milyen hírességre hasonlítok. (persze ahány fotó annyi variáció, én most egy régi fényképet próbáltam ki)




és még egy másikat :-)





1 comment:

Mounier Noémi - Kolibri said...

Tényleg nagyon jópofa! Milyen szép vagy a képeken!:) Vicces ez a programm. Én is kipróbáltam..., majd feltöltöm a blogomba!