Friday 18 January 2008

Tavasztündér


Egy újabb rajz Timitől ami egyébként egy Bebbós rajzpályázatra készült (Hogyan képzeled el a tavasztündért?), és ismét csodálatosan sikerült, akárcsak a Bogyótündér (aki Mogyorótündér igazából, csak én értettem félre). A szivárvány új jelenség a rajzain.
Elkezdtem oldalpárokban gondolkodni. Később, ha fotókönyvet hívatok elő, nekem jobban tetszene, ha a két látható oldal valamennyire egységes lenne. És bár minden fotó (és rajz) más-más környezetet kíván (és magam is szeretnék mindenfélét kipróbálni) igyekszem ezt az elvet szem előtt tartani a jövőben.
Ehhez az oldalhoz felhasználtam a következőket:
Saját "Bogyótündér készlet" - gyürt postai csomagoló, zöld hullámkarton (sk. formavágott sablonnal ötvözve), zsírkréta
Shabby Princess: Festival - papírcsíkok, gombok
Font: Plastique
(A plasztikus font alkalmazásának ötlete a Deko tv Képkeret c. műsorából jött.)

1 comment:

Budaházi Brigitta said...

Az sb honlapon már megfigyeltem és kommentáltam az oldaladat, de szívesen megteszem itt is! A rajz tüneményes (Timi nagyon tehetséges), az összeállítás pedig nagyon illik a témához. Olyan craft-os, ami nekem nagyon bejön. Külön tetszik a szinte már-már gyerekkéz vágta alátétpapír-szél! yes!