Sunday 28 December 2008

Karácsony - Timi


Elkezdtem az idei karácsonyi fotók feldolgozását...Most hogy az ajándékozás során megtapasztaltam, hogyan válhat egy-egy ilyen kép megfogható, lapozható, fizikai valósággá, kedvet kaptam hozzá, hogy magamnak is készítsek valamit...talán egy minialbumot.
Ez az oldal lehetne a mézeskalács készítős mellett, hiszen annak is Timi a főszereplője és a színvilága is megegyezik. A színeket narancs-barna-fahéj-arany egyébként a karácsonyfadíszek és a ruhája miatt választottam ki a karácsonyi készletsorozatomból (amelynek utolsó részét hamarosan közzéteszem)
Mivel a szabadidőm aránya jelentősen eltörpül a terveim és vágyaim mellett, igyekeztem megkönnyíteni a munkát template használatával: ezúttal a Scrapbooks Gone Digitals (SGD Club) sablonjai közül választottam egyet.

No comments: