Friday 26 December 2008

Karácsonyi ajándékok 1. rész


Tavaly még csak 1-1 átalakított, keretbe foglalt fotót kapott tőlem mindenki, idén viszont komolyabb scrapbookos ajándékokkal készültem. Az egyik egy hibrid karácsonyi minialbum Húgomnak. Alapja egy 16*16 cm-es K&C natúr albumalap volt. Az első és hátsó borítóját scrapbook papírokkal, szalagokkal, gombokkal dekoráltam. Az oldalakat előre elkészítettem és előhívattam úgy, hogy pontosan 16*16 cm-es képeket kapjak. Négyzet alakú fotókat egyelőre nagyon kevés helyen hívnak elő, így 18*24 es mérettel kalkuláltam és ezekből vágtam ki a képeket. Az album a karácsonyról szól, egységes színvilágot és díszítő elemeket használtam, főképp Kolibri és Krisssz készleteit amelyek a Scrapbookozz Velünk magazinból letölthetők.
Az albumba került aztán a fő meglepetés: két darab színházjegy :-)


No comments: